10 June 2017

Malam tadi kan si kakngah bella ni, dia nak abuya teman dia naik tingkat atas sebab dia nak tengok cerite kartun. Abuya berkeras tak mahu teman dan ikut kehendak dia sebab dah lewat malam sangat. Malam sebelumnya pun dia tidur lewat sebab kartun. Tu laa abuya malas teman tu 

Banyak kali  kak ngah tarik tangan abuya sambil nangis meratap. Abuya buat hati kering tetap tak mahu ikut dan abuya suruh tidur je
 


video


Akhirnya dia mengalah..penat nak menangis mungkin. Last last terlena dalam dodoian abuya je sambil tersedu sedan. Mesti empuk kan duk atas abuya sambil dengar alunan dodoian yang syahdu gitu

13 comments:

  1. Anak perempuan mmg rapat dengan ayah..anak lelaki lebih dgn mak kan...untung kak ngah bella..kakak Dania x sempat merasa semua tu..sebab dari umur setahun ayah dia dh tinggalkan dia ngan mama...sampai sekarang...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar eh kak SA. yang penting kak SA tetap berada di hati kak SA <3

      Delete
  2. Alolololo tdo dah dia..kadang2 kesian jugak kan bila anak buat permintaan..tapi kalau dah lewat kena laa suruh dia tdo..takle.kartun2 sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kaklya. sama macam kakak2 kc. memang tak boleh bg muka sangat kalau dah lewat malam.

      Delete
  3. Allahuakhar..kasih sayang seorang ayah.. hehe acik x pernah rasa.. its part im lose

    ReplyDelete
    Replies
    1. atototoo. nanti acik buat la macam tu dengan anak acik hehe.

      Delete
  4. Kak ngah suka tengok kartun sampai lewat malam..macam aunty la suka tengok drama sampai tengah malam..hahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamakkk. sama la macam aunty yang ni hahaha

      Delete
  5. Tak elok kalau biasakan tengok tv lewat malam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab nanti dah terbiasa susah nak betulkan habit tu kan

      Delete
  6. susah nak berhati kering dengan anak ni kan. lagi-lagi dengan anak perempuan. tapi kalau untuk kebaikan, memang terpaksa keringkan hati hehe

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN