11 April 2017

Dua hari ni sibuk laa sikit bawak anak murid team main bola baling. Macam tak cukup masa je 24 jam yang diberi. Balik rumah dah dekat Maghrib. Itupun mujur maghrib, kadang-kadang sampai Isyak pun ada

Musim hujan panas tak menentu ni macam-macam la sakit pening nak menyinggah. Dalam duk bersorak-sorak dua hari ni mengakibatkan hilang suara pulak. Asal memang dah sakit tekak sikit je, ditambah pulak kena bersorak bagi semangat dan arahan dari luar padang untuk budak-budak tu, makin melarat teruk la jawabnya sore throat ni. Nak bercakap pun rasa malas.. tidur malam asyik terjaga sebab batuk kahak tak lepas-lepas



Mujur bekalan VIVIX sejuk masih banyak tersimpan rapi dalam peti ais. Buat ikhtiar sakit tekak dan batuk kahak hijau ni. Lega sikit dan tenang jiwa sebab kalau terbatuk-batuk memang azab. Dari dalam dada terasa peritnya. Mintak-mintak cepat la pulih sepenuhnya, Ya Allah



Jomm baca cerita BEN ASHAARI pasal vivix di musim panas dan hujan silih berganti ni

6 comments:

  1. vivix ni elok.. harga pun boleh tahan.. hee

    ReplyDelete
  2. Bagus juga vivix ni.. banyak dah baca tentang kebaikkan vivix ni

    ReplyDelete
  3. Haaaii.. TB datang melawat blog.. tak dapat nak komen sangat sebab tengah blogwalking dah singgah blog2 yang lain.. TB doakan untuk awak semoga hari ni hari yang lebih baik dari semalam .. K bye..

    ReplyDelete
  4. vivix ni mmg terbaik..

    jom blogwalk blog hana juga
    http://healthandlovekids.blogspot.my/

    ReplyDelete
  5. Untunglaaa sapa yg dh beli vivix..SA mampu tgok je la...

    ReplyDelete
  6. Wow.wow wow vivix memang terbaik..

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN