01 February 2017

Selamat bulan baharu. Selamat menempuh harga minyak yang baharu. Rakyat marhaen dah nak naik minyak rasanya. Lama-lama nanti parah jugak la sang rejim dikerjakan. Nak positif tentang harga minyak ni tak tahu la nak positif tang mana. Yang tak ada rasa marah tu dungu la agaknya. Satgi merasalah semua harga barang naik. Takziah la ye

Ok ni bukan nak sembang panjang fasal cara nak bagi harga minyak turun. Tapi ni cerita cara nak hilangkan wax pada buah-buahan. Tahu saja la kan, buah-buah import sebelum nak sampai ke negara kita mengambil masa jugak. Stok banyak pulak tu demi menampung permintaan. Sudah tentulah macam-macam wax, bahan kimia dan racun digunakan untuk terus mengekalkan kesegaran. Kalau pergi supermarket, tentu pilihan utama nak beli buah-buah berkilat dan nampak cantik di pandangan mata



Ni cara Dato' Aliff Syukri, abang terlajak laris cuci buah anggur. Hilangkan wax pada buah anggur. Dipetik dari blog beliau






Beliau guna BASIC H dari Shaklee. Semestinya pencuci serbaguna semulajadi terbaik di abad ini. Basic H bukan clorox ye. Ia tanpa racun, tanpa bahan kimia dan peluntur. Ia selamat dan sangat la berkesan dan Dato' Aliff bukan lah duta basic H atau shaklee. Perbuatan beliau tersebut tidak dibayar

Bukan setakat anggur je boleh cuci, sayuran, botol susu, kuali, periuk belanga, lantai, tingkap dan kasut pun boleh cuci pakai basic H. Nak sembur tanaman pun boleh. Organik gitu

ini dia rupa basic H

TESTIMONI BASIC H


orang putih mandikan anak dia yang ada ekzema dengan basic H

cuci kasut.. rendam rendam bersih


cuci kuali

cuci baju sekolah anak

cuci botol susu

Baca banyak lagi kisah pencuci serbaguna semulajadi basic H DISINI. Baca jugak kisah penuh cuci wax pada buah anggur Dato' Aliff Syukri si abang terlajak laris dalam blog beliau DISINI


INFO LANJUT DAN ORDER BASIC H?

013 976 1627

Muhammad Nizam



8 comments:

  1. wow, nak try jg la guna Basic H. sbb kalau beli anggur basuh guna air paip ja pastu telan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2.. sama dengan saya.. hehehe..

      Delete
    2. Nak order...terus whatsapp di nombor yang tertera di atas

      Delete
  2. Terima kasih info yang dikongsi.

    ReplyDelete
  3. lah, baru tau ada wax rupanya, biasa makan anggur, cuci guna air paip je, huhu so selama ni kira dah tertelah banyaklah wax, alaaa seramnya, hehe

    www.neezalife.com

    ReplyDelete
  4. Amboi..orang kaya2 memang makan buah mahal kan..but cara dia tu mmg betul..bersih dari sebarang racun kan

    ReplyDelete
  5. Wahhh kena bli gak ni utk basuh buah anggur hehehe

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN