bahejabella: HARI KEDUA PUN BANJIR

HARI KEDUA PUN BANJIR

/
6 Comments
January 02, 2017
Harini sepatutnya gotong royong kawasan sekolah dek kesan-kesan banjir semalam... tapi hujan lebat sejak semalam (bestnya tidur semalam dengar rintikan hujan) telah mengakibatkan banjir kat sekolah tidak surut

Adalah surut sikit jer. Kalau semalam paras lutut, hari ini paras betis atau tumit. Tapi tetap mengundang risiko dan bahaya terutamanya murid-murid. Arus air di jalan belakang sekolah tetap deras. Oleh itu, lagi sekali murid-murid dibenarkan pulang awal hari ini termasuklah cikgu-cikgu.. hehe

Hujan pagi tadi pun mengakibatkan jalan gelap gelita. Tawakkal je la aku drive pagi tadi


harap-harap tak lekat lintah macam semalam



You may also like

6 comments:

  1. kat mana ni sis? semoga semua dlm keadaan baik...

    ReplyDelete
  2. Moga tiada masalah yg xdiingini

    ReplyDelete
  3. Langit masih lagi menangis..moga segera surut banjirnya..

    ReplyDelete
  4. bertabahlah...semoga dipermudahkan urusan mereka yang teribat.

    ReplyDelete
  5. Balik jaa... cutiii hehehe

    ReplyDelete