HARI KEDUA PUN BANJIR

Harini sepatutnya gotong royong kawasan sekolah dek kesan-kesan banjir semalam... tapi hujan lebat sejak semalam (bestnya tidur semalam dengar rintikan hujan) telah mengakibatkan banjir kat sekolah tidak surut

Adalah surut sikit jer. Kalau semalam paras lutut, hari ini paras betis atau tumit. Tapi tetap mengundang risiko dan bahaya terutamanya murid-murid. Arus air di jalan belakang sekolah tetap deras. Oleh itu, lagi sekali murid-murid dibenarkan pulang awal hari ini termasuklah cikgu-cikgu.. hehe

Hujan pagi tadi pun mengakibatkan jalan gelap gelita. Tawakkal je la aku drive pagi tadi


harap-harap tak lekat lintah macam semalam

Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Sheila Adziz
AUTHOR
02 January, 2017 delete

kat mana ni sis? semoga semua dlm keadaan baik...

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
02 January, 2017 delete

Moga tiada masalah yg xdiingini

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
02 January, 2017 delete

Langit masih lagi menangis..moga segera surut banjirnya..

Reply
avatar
02 January, 2017 delete

bertabahlah...semoga dipermudahkan urusan mereka yang teribat.

Reply
avatar
Lisa Nurulain
AUTHOR
04 January, 2017 delete

Balik jaa... cutiii hehehe

Reply
avatar