02 January 2017

Harini sepatutnya gotong royong kawasan sekolah dek kesan-kesan banjir semalam... tapi hujan lebat sejak semalam (bestnya tidur semalam dengar rintikan hujan) telah mengakibatkan banjir kat sekolah tidak surut

Adalah surut sikit jer. Kalau semalam paras lutut, hari ini paras betis atau tumit. Tapi tetap mengundang risiko dan bahaya terutamanya murid-murid. Arus air di jalan belakang sekolah tetap deras. Oleh itu, lagi sekali murid-murid dibenarkan pulang awal hari ini termasuklah cikgu-cikgu.. hehe

Hujan pagi tadi pun mengakibatkan jalan gelap gelita. Tawakkal je la aku drive pagi tadi


harap-harap tak lekat lintah macam semalam

6 comments:

  1. kat mana ni sis? semoga semua dlm keadaan baik...

    ReplyDelete
  2. Moga tiada masalah yg xdiingini

    ReplyDelete
  3. Langit masih lagi menangis..moga segera surut banjirnya..

    ReplyDelete
  4. bertabahlah...semoga dipermudahkan urusan mereka yang teribat.

    ReplyDelete
  5. Balik jaa... cutiii hehehe

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Top Commentators Ramadhan 2017

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN