bahejabella: AISKRIM PALING MEWAH DI DUNIA

AISKRIM PALING MEWAH DI DUNIA

/
6 Comments
January 21, 2017
Alhamdulillah, walaupun tak masuk restoran mewah atau pergi melancong dalam masa terdekat, dapat juga la merasa aiskrim paling mewah ni depan mata, dalam rumah je

Sebenarnya teringin makan aiskrim tu sebab sakit tekak dan batuk. Biasalah dekat-dekat tahun baharu cina ni banyak makan limau. Berkotak-kotak pun boleh layan limau mandarin

Tapi kan, korang perasan tak, macam mana limau berduyun-duyun segerombolan muncul di musim perayaan tahun baru cina? Lama mana tempoh depa simpan dan peram limau-limau tu sebelum muncul berjuta-juta kotak dalam satu musim? Ubat apa depa guna nak bagi tahan limau dari rosak dan masih fresh?

Kerana duk layan limau mandarin yang sedap sangat tu.. ermm terkena la batuk dan sakit tekak. Orang kata bila sakit tekak makan aiskrim vanilla kan

inilah aiskrim mewah tu

Tuudiaaa aiskrim mewah. Aiskrim vanilla biasa je, ditopping kan  pulak dengan VIVIX. Terus jadi eksklusif. Almaklumlah, tahu saja la kan harga runcit vivix plus gst dah mencecah RM 503.. mujurlah bulan ni ada promosi jimat beratus-ratus murah berkali ganda. Dapat la merasa vivix harga terjun bangunan

Amazingly lepas pekena aiskrim mewah vanilla campur vivix, sakit tekak dan batuk dan kurang hampir 50%. Alhamdulillah, mujarab

Nanti boleh cuba pulak vivix campur madu dan lemon. Vivix campur asam jawa macam pelik sangat, tapi boleh je kalu nak buat..hehe

Nak vivix harga terjun tingkap? Boleh hubungi saya :- 013 976 1627


You may also like

6 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki... :)
    Baheja dgn adik tak terliur ke...

    ReplyDelete
  2. mak aii...kalau macam ni jadi mahal la eskrem ni kan

    ReplyDelete
  3. Fuyooo mahalnya vivix ni huhuhuhu

    ReplyDelete