21 December 2016

Alhamdulillah... kali ni ada satu lagi respon terbaharu yang sangat positif dari anak buah Shaklee saya mengenai ibunya yang telah beberapa kali minum VIVIX



Biasalah orang tua macam-macam sakit singgah. Katanya, sakit belakang dah berkurang, badan terasa ringan, selesema dan sakit tekak cepat baik jika minum vivix dan sakit kaki sudah bertambah baik

Saraf tengkuk juga dah berkurang walaupun tak boleh buat kerja berat lagi. Tumit pun dah tak sakit, kalau dulu nak pijak lantai pun menangis

VIVIX

Respon real dan bukan rekaan semata-mata dari ibu beliau. Anak buah shaklee saya ni sanggup mengumpul wang dan bekerja keras untuk menghadiahkan vivix kepada ibunya


4 BAHAN UTAMA VIVIX
Baca : DISINI

ANGGUR MUSCADINE dalam VIVIX


Testimoni Lain Vivix Untuk Parent

Kredit : diyanajamal.blogspot.com


Allah jualah Maha Memberi Kesembuhan

Info Lanjut :-
013 976 1627
alluana35@gmail.com

7 comments:

  1. Testimoni baik, saya je belum berpeluang lg nak beli vivix..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade jerr peluang tu... lekaihh laa order....

      Delete
  2. Alhamdulillah, bila dah berusia. Memang badan senang sakit

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah. Semoga ibu beliau cepat sembuh.

    Jemput baca blog saya Penawar Asma Pada Bayi

    ReplyDelete
  4. Menarik ni hehe bajet xde lagi nak beli untuk mama saya :D
    jemput join
    http://mellyacrayola.blogspot.my/2016/12/end-year-mini-giveaway-by-mellya-friends.html
    SENARAI PESERTA:
    http://mellyacrayola.blogspot.com/2016/12/senarai-peserta-end-year-mini-giveway.html

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN