SAKIT BELAKANG IBU DAH BERTAMBAH BAIK

Alhamdulillah... kali ni ada satu lagi respon terbaharu yang sangat positif dari anak buah Shaklee saya mengenai ibunya yang telah beberapa kali minum VIVIX



Biasalah orang tua macam-macam sakit singgah. Katanya, sakit belakang dah berkurang, badan terasa ringan, selesema dan sakit tekak cepat baik jika minum vivix dan sakit kaki sudah bertambah baik

Saraf tengkuk juga dah berkurang walaupun tak boleh buat kerja berat lagi. Tumit pun dah tak sakit, kalau dulu nak pijak lantai pun menangis

VIVIX

Respon real dan bukan rekaan semata-mata dari ibu beliau. Anak buah shaklee saya ni sanggup mengumpul wang dan bekerja keras untuk menghadiahkan vivix kepada ibunya


4 BAHAN UTAMA VIVIX
Baca : DISINI

ANGGUR MUSCADINE dalam VIVIX


Testimoni Lain Vivix Untuk Parent

Kredit : diyanajamal.blogspot.com


Allah jualah Maha Memberi Kesembuhan

Info Lanjut :-
013 976 1627
alluana35@gmail.com

Previous
Next Post »

6 comments

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
21 December, 2016 delete

Alhamdulillah syukur :)

Reply
avatar
Nazlee Ismail
AUTHOR
21 December, 2016 delete

Testimoni baik, saya je belum berpeluang lg nak beli vivix..

Reply
avatar
Mazni Azmi
AUTHOR
21 December, 2016 delete

Alhamdulillah, bila dah berusia. Memang badan senang sakit

Reply
avatar
21 December, 2016 delete

Alhamdulilah. Semoga ibu beliau cepat sembuh.

Jemput baca blog saya Penawar Asma Pada Bayi

Reply
avatar
21 December, 2016 delete

ade jerr peluang tu... lekaihh laa order....

Reply
avatar
Fhatin Amelia
AUTHOR
22 December, 2016 delete

Menarik ni hehe bajet xde lagi nak beli untuk mama saya :D
jemput join
http://mellyacrayola.blogspot.my/2016/12/end-year-mini-giveaway-by-mellya-friends.html
SENARAI PESERTA:
http://mellyacrayola.blogspot.com/2016/12/senarai-peserta-end-year-mini-giveway.html

Reply
avatar