Di Hari Persandingannya

Bernikah lagi.... selamat pengantin baharu untuk dia. Aku ucapkan semoga berbahagia ke akhir hayat dan sampai syurga. Semoga dirimu berbahagia sentiasa. Buat sang suami, jaga dia seperti nyawamu. Nafkahilah dia, curah kasih dan cinta

aku hanya mampu melihatmu dari kejauhan dengan anakku

Hehehe... janganlah panik. Tu walimah anak saudara aku lah 3 hari lepas, Jumaat dan resepsinya hari Sabtu. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar

Sebenarnya nak post gambar dua beradik ni je tadi. Maklumlah jadi princess kejap

 
sibuk nak main barang pengantin



bangun awal sangat nak bersiap.. sampai tertidur kakak... acah-acah sleeping beauty gitu


touch up by kakak shahida

dah jumpa sepupu sepapat.. banyak la mainannya... sempat main sorok-sorok

zaman raver dan hipster ni, kek kahwin pun dan macam-macam style ye.. haritu pacak je, sekarang dah main gantung-gantung pulop ye.. kreatif naww


Untuk pengantin yang diraikan, diucapkan Baarakallohulakuma wa baarak 'alaikuma wajam'a bainakuma fil khair. Selamat menjalani alam rumah tangga
Previous
Next Post »

1 comments:

Write comments
PeRdU cINta
AUTHOR
19 December, 2016 delete

Pinky ya kakak dengan adik..hihihi...kepada mempelai..moga sentiasa diberkati Allah SWT..

Reply
avatar