bahejabella: Jangan Berani Pisahkan Kami, Kami Sangat Erat

Jangan Berani Pisahkan Kami, Kami Sangat Erat

/
1 Comments
September 15, 2016
Siapa lagi nak sayang adik kalau tak kakak sendiri kan. Sebelum ada adik, main sorang-sorang, asyik gaduh dengan abuya jer. Walaupun dah ada teman rapat satu rumah, satu bilik , satu darah satu hati, gaduh tetap gaduh. Sayang tetap sayang

Walaupun kadang-kadang adik selalu macam kena buli je, selalu kena mengalah, kakak tetap sayang adik. Biasala tuu.. Jauh dalam satu sudut hati kakak yang bersih, kakak sangat-sangat sayang adik dunia akhirat dan prihatin kat adik dia


fenomena biasa kalau balik travel 
jauh-jauh... keletihan






Bukti kukuh DNA yang saling terkait ikatan ini bila setiap kali tidur, kakak akan pegang tangan adik, kalau terkejut dan sedar tangan terlepas dari genggaman, kakak akan cari tangan adik.. Adik pula bila bangun tidur, tengok kakak tiada di sisi, pasti akan bertanya kemana kakaknya pergi

Apa yang kakak nak , adik pun nak juga. Apa yang kakak dipuji, adik pun nak dipuji juga, nak disebut gak nama dia.. 

kami selalu sedondon... selera pun selalu sama laa

adik jangan takut... kakak ada ni.. 
kakak  kuat, kakak selalu ada untuk adik tau

jomm kita doa untuk abuya & bonde kite



lambat sangat tunggu kakak masuk... kakak sibuk main dengan sepupu... adik tertidur dulu sendirian

sorry laa... nak enterframe jugakkkk....
hanya maut pisahkan kami!

kakak... boleh pinjam bahu untuk bersandar.. adik ngantuk dah ni...

miss this moment... first time jadi ayah..



You may also like

1 comment: