04 June 2016

Nak Kena Beli Bas Pula

Baru beristeri muda seorang... (errrkkkk).. dan beranak dua. Tapi time travel nak pergi ke mana-mana , dah penuh bonet kereta. Macam-macam harta karun di angkut. Nanti anak dah 10 camno ?


Ni 3/4 barang dah masuk. Belum lagi bakul susu anak dan ada lagi satu beg dan segala macam khazanah bisnes online. Tu kat tempat duduk dalam kereta ada lagi bantal busuk 2 bijik dan mainan bebudak. errmmmmm... Nak balik rumah mak je pun sambut puasa... Nampak gayanya lepas ni bukan setakat kena beli mpv dah , kena beli bas sebijik... hihi

tudiaaa dah penuh sebelum pintu bonet ditutup

gambar tahun lepas


Sebelum balik kampung , kita telan dulu vivix seteguk dua. Kasi up energy hari ini...Alaaa kempen ler tu... memang la.. korang nii.. relax ok

2 comments:

  1. salam saya yang ramai adik beradik ni faham sangat , sekrg kat kampung masa nak balik hari tu penat jugak nak arrange barang..

    ReplyDelete
  2. singgah...

    http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.