bahejabella: Kalau Dah Merajuk

Kalau Dah Merajuk

/
3 Comments
June 10, 2016
Gaya baharu untuk merajuk macam ni haaa.... panjat katil dan duduk la berteleku di atas tu tunggu dipujuk... macam budak kecik ni... bila nak kan perhatian atau bila orang tak layan dia


Dulu-dulu mak kita mesti membebel macam ni kan... haa panjat la lagi.. panjat... panjat... panjat laa panjat!

merajuk sudaaa

sempat lagi intai orang... nak merajuk sangat tuu

Pesanan penaja... aksi ini tidak sesuai dilakukan oleh orang dewasa. Don't do this at home..


You may also like

3 comments:

  1. salam ramadan...kesiannya dia kenapa comel merajuk tu...

    ReplyDelete
  2. hehe...merajuk pun comel..macam manalah..alahai :)

    ReplyDelete
  3. alolo tomeinyaaa..meh ibu ana pujuk meh sian dia

    ReplyDelete