10 June 2016

Gaya baharu untuk merajuk macam ni haaa.... panjat katil dan duduk la berteleku di atas tu tunggu dipujuk... macam budak kecik ni... bila nak kan perhatian atau bila orang tak layan dia


Dulu-dulu mak kita mesti membebel macam ni kan... haa panjat la lagi.. panjat... panjat... panjat laa panjat!

merajuk sudaaa

sempat lagi intai orang... nak merajuk sangat tuu

Pesanan penaja... aksi ini tidak sesuai dilakukan oleh orang dewasa. Don't do this at home..

3 comments:

  1. salam ramadan...kesiannya dia kenapa comel merajuk tu...

    ReplyDelete
  2. hehe...merajuk pun comel..macam manalah..alahai :)

    ReplyDelete
  3. alolo tomeinyaaa..meh ibu ana pujuk meh sian dia

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN