Cara Hilangkan Batuk Semulajadi

Ada ramai yang tanya dan sembang , nak hilangkan batuk tu macam mana ye. Minum madu ke, kemam strepsil ke, minum air limau suam ke, minum air asam jawa ke. Semua tu memang betul. Tapi bagi saya la, ini dari pengamal bahan semulajadi kepada peminat dan pengamal bahan semulajadi juga ye. Nak hilangkan batuk , minum vivix laaa...

Musim apa tak tahu la. Lepas musim demam , musim batuk pula. Tak dapat dipastikan kaitan musim panas dengan musim batuk. Yang pasti aku tengok status facebook , orang cerita bab demam dan batuk. Anak-anak dan mak bapak anak sekali kena batuk. Jumpa kawan pun duk bercerita dia batuk 2 minggu

Sama la macam aku , dekat 2 minggu lebih batuk. Batuk yang menyakitkan. Ada sesuatu yang duk hold dalam tekak, tak lepas. Batuk siap gatal-gatal dalam tekak campur kahak pekat pula tu. Sampai tidur malam sangat tak lena. Mimpi pun kurang indah

Hilangkan Batuk Secara Semulajadi

Yang korang selalu duk amal tu kalau berkesan, teruskan la. Ni cara saya. Pekena 2 kali, Alhamdulilla batuk surut, tak lama lepas tu, sembuh dengan izin Allah

Saya minum vivix campur madu dan perahan air lemon. Campur air sedikit. Mujarab. Sedap pula tu

Baca banyak kisah vivix yang tersohor lagi eksklusif ni DISINI

testimoni rakan yang amal vivix, membantu legakan batuk dan masalah angin dalam badan


Nak vivix? Hubungi saya :
013 976 1627

Allah Maha Memberi Sembuh
Previous
Next Post »

5 comments

Write comments
Diana Rashid
AUTHOR
01 June, 2016 delete

saya un macam nak batuk ni..dok ehem2..banyak kali..harap2 tak la batuk.susah nak tidur malam kalau batuk..

Reply
avatar
01 June, 2016 delete

cepat order vivix....

Reply
avatar
agen jamkho
AUTHOR
02 June, 2016 delete

butuh sekali tuh obat yang ampuh

Reply
avatar
02 June, 2016 delete

kasihan anak kalau lagi batuk tuh

Reply
avatar