bahejabella: Kalau Dah Gigirl Gitulah Gayanya

Kalau Dah Gigirl Gitulah Gayanya

/
3 Comments
May 29, 2016
Tadi aku rasa macam baheja yang duk susun koleksi anak patung dan teddy bear atas katil. Lepas tu dia keluar dengan bonde dia dan tokma... Naurah Salsabeela dengan abuya qoilullah (nap) sekejap kat tingkat atas

Turun je masuk bilik , nampak bear tersusun. Bella apa lagi , dengan muka yang masih mengantuk , dan kehampaan kena tinggal kat rumah , terus naik katil dan sambung tidur atas susunan koleksi anak-anak patung dan teddy bear tu


 gitu lah gayanya kalau gegirl kan, satu yang dia tak leh berpisah tu haa, baby dia takde rambut yang dia tengah peluk tu






cakkk... apa tengok-tengok



You may also like

3 comments:

  1. hahaha cutenyeee awak.... cair kite aih !!

    ReplyDelete
  2. singgah

    http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. salam , comel!
    tenggelam gegirl , payah nak beza mana patung mana dia

    ReplyDelete