Kalau Dah Gigirl Gitulah Gayanya

Tadi aku rasa macam baheja yang duk susun koleksi anak patung dan teddy bear atas katil. Lepas tu dia keluar dengan bonde dia dan tokma... Naurah Salsabeela dengan abuya qoilullah (nap) sekejap kat tingkat atas

Turun je masuk bilik , nampak bear tersusun. Bella apa lagi , dengan muka yang masih mengantuk , dan kehampaan kena tinggal kat rumah , terus naik katil dan sambung tidur atas susunan koleksi anak-anak patung dan teddy bear tu


 gitu lah gayanya kalau gegirl kan, satu yang dia tak leh berpisah tu haa, baby dia takde rambut yang dia tengah peluk tu






cakkk... apa tengok-tengok

Previous
Next Post »

3 comments

Write comments
Hafiz Hafizol
AUTHOR
29 May, 2016 delete

hahaha cutenyeee awak.... cair kite aih !!

Reply
avatar
JAMIL HASHIM
AUTHOR
29 May, 2016 delete

singgah

http://jmbelog.blogspot.my/

Reply
avatar
30 May, 2016 delete

salam , comel!
tenggelam gegirl , payah nak beza mana patung mana dia

Reply
avatar