29 May 2016

Tadi aku rasa macam baheja yang duk susun koleksi anak patung dan teddy bear atas katil. Lepas tu dia keluar dengan bonde dia dan tokma... Naurah Salsabeela dengan abuya qoilullah (nap) sekejap kat tingkat atas

Turun je masuk bilik , nampak bear tersusun. Bella apa lagi , dengan muka yang masih mengantuk , dan kehampaan kena tinggal kat rumah , terus naik katil dan sambung tidur atas susunan koleksi anak-anak patung dan teddy bear tu


 gitu lah gayanya kalau gegirl kan, satu yang dia tak leh berpisah tu haa, baby dia takde rambut yang dia tengah peluk tu






cakkk... apa tengok-tengok

3 comments:

  1. hahaha cutenyeee awak.... cair kite aih !!

    ReplyDelete
  2. singgah

    http://jmbelog.blogspot.my/

    ReplyDelete
  3. salam , comel!
    tenggelam gegirl , payah nak beza mana patung mana dia

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN