bahejabella: Resdung Tegar : Urut Hidung Masa Solat

Resdung Tegar : Urut Hidung Masa Solat

/
6 Comments
February 10, 2016
Cerita resdung memang sebati dengan jiwa raga saya... tak ingat sejak bila saya mula alami , mungkin sejak dua dekad lalu...Nak kobar betapa teruknya resdung saya, kadang-kadang sampai tengah solat pun kena picit-picit ,  urut-urut kat kawasan T macam ni.. tak tahan dan sangat geram dengan gejala ini. Apatah lagi dulu zaman sekolah duduk asrama. Almaklumlah makanan kat dewan kadang-kadang memang kurang zat dan khasiat. Minyak tu dah tentu la berlambak. Ada hari memang tak boleh tahan alergik , mula la wabak-wabak resdung tegar ni menyinggah. Arghhhhh

 
sumber : google

Mula mula hidung , pastu tenyeh-tenyeh mata , urut-urut kening , dahi sampai la melarat ke kepala..... bukan boleh picit-picit laju-laju dan kerap pergerakan ,  nanti terbatal solat .. kan... Syaiton pulak time tu la makin galak diorang duk cucuk-cucuk nak batalkan solat kita. Saje je taknak bagi aku khusyuk. Time duk bersenang lenang , kadang-kadang tak ada lah teruk nawww. Isshhhhh



sumber : google

Alhamdulillah... syukur sekarang elok dah boleh kawal wabak resdung ni dengan pakej nutrisi semulajadi , selamat dan bebas kimia ..
Bersin kurang , gatal-gatal kurang..... Sambal belacan , cencalok , lobster , udang kering , seafood semua aku baham... haha




Ini lah set lengkap resdung nutrisi  


Garlic , BComplex , Vita C Plus , AlFalfa & my forever favourite:Vivix



baca fungsi & khasiat :




Allah Maha Memberi Sembuh


Bernutrisi dan konsultasi percuma dengan saya

Muhammad Nizam Yusof
Founder & Director : NZ World Kingdom

SMS / WHATSAPP : 013 976 1627
Emeil ; alluana35@gmail.com


You may also like

6 comments:

  1. sangat ngeri melihatnya tuh gambar

    ReplyDelete
  2. erkk takutnya tengok gambar last tuu. mesti tu yang dah teruk sgt kan.

    ReplyDelete
  3. Mmg teruk kalau kena resdung ni, nasib baik dah ada penawar kan..

    ReplyDelete
  4. Mujur ada penawar utk resdung

    ReplyDelete