30 January 2016

Alhamdulillah , hujung minggu yang segar bugar. Ada lah stress sikit-sikit hal kerja tapi masih dalam keadaan terkawal. In sya Allah , kalau terlampau stress atau ada hint-hint nak migrain tu, memang minum vivix je aku ni. Alhamdulillah setakat ini amat membantu selain nak kawal simptom-simptom awal diabetis. Arwah ayah meninggal dengan asbab penyakit 3 - 4 serangkai ni. Seram sejuk wehh diabetis. Berwaspadalah kawan

Alhamdulillah , bertambah lagi jurnal kesyukuran di hujung-hujung bulan ni apabila seorang lagi akak customer juga merangkap anak buah rangkaian shaklee saya bertambah minat untuk mencuba vivix untuk diberikan kepada uminya yang mengidap masalah yang berkaitan mata. Katarak mungkin

Bertambah keyakinan apabila vivix ini dicadangkan sendiri oleh adik iparnya yang bekerja sebagai seorang doktor. Ha ni bukan nak gebang atau nak guna-gunakan nama doktor ye. Dah memang begitu takdir kisahnya.

KATARAK : DOKTOR CADANG AMBIL VIVIX
KATARAK : DOKTOR CADANG AMBIL VIVIX




TESTIMONI VIVIX : KATARAK

TESTIMONI VIVIX : KATARAK
TESTIMONI VIVIX : KATARAK  (versi terjemahan)

TESTIMONI VIVIX : KATARAK ( versi asal , bahasa inggeris )
TESTIMONI VIVIX : KATARAK ( versi asal , bahasa inggeris )


Orang kata kalau benci, jangan benci-benci sangat. Nanti tersuka , malu sendiri. Doktor Hasifah ni pun dah akuinya. Alhamdulillah




Selamat berhujung minggu! Jom bervivix..!

Allah jua Maha Memberi Kesembuhan


Be with us..


INFO LANJUT :-

NZ World Kingdom
Founder & Director
FB : Muhammad Nizam

HOTLINE : 013 9761627


alluana35@gmail.com

1 comment:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN