17 December 2015


Kepentingan untuk orang melayu mempelajari bahasa arab bukan lah perkara yang patut dinafikan. Malah dalam setiap perkara dan aktiviti orang melayu iaitu yang beragama Islam banyak penerapan dan penggunaannya dalam bahasa Arab, baik dalam semasa beribadat atau pun bertutur.


Dibawah ini kami dari Omni Translation sediakan infographic untuk orang ramai saling ingat mengingati tentang pentingnya memahami dan mempelajari bahasa Arab.


’Kepentingan

Kepentingan Mempelajari Bahasa Arab
Kepentingan Mempelajari Bahasa Arab

INFO LANJUT ; omni-translation.com


LOCATION :

Omni-Translation Services
23, Jalan USJ 9/5Q, Subang Business Centre,
47620 Subang Jaya, Selangor

Malaysia Phone: 03-8024 7081
Fax: 03-8024 2397




4 comments:

  1. dulu msa sekolah je ambik subjek arab

    ReplyDelete
  2. salam saya pun sekolah arab tapi tak pernah nak appricate dah "tue" baru sedor

    ReplyDelete
  3. Sememangnya sangat penting..

    ReplyDelete
  4. Hehehe tak berapa pandai sangat bahasa rab sebab dlu takde kelas bahasa arab..kekya pandai jawi jer..

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN