23 November 2015

Budak kecik dua orang ni berjaya lagi pujuk dan melembutkan hati tokma diorang. Banyak kali duk ulang dekat tok ma dia nak patung arnab. Entah tertengok kartun apa dalam tv ni tak tahu la

Kalau ikutkan abuya memang tak nak beli lagi , sebab baru sangat je beli mainan. Kadang-kadang beli , main sejam dua je dah bosan, kadang-kadang hancur. Itulah kan , kanak-kanak namanya

Tokma pula baik hati. Lembut dan pemurah. Mana boleh dengar pujuk rayu budak-budak ni. Cair woo. Lagi kan pula dengan cucu cicit. Memang tak berkira langsung. Tak sempat lagi budak-budak balik Taska haa dah siap beli dua ekor arnab ni. Terima kasih tok ma

Makin bertambah koleksi teddy bear , rabbit , upin ipin , panda budak-budak ni. Meriah sunggguh. Murah rezeki diorang


dua ekor arnab comel
dua ekor arnab comel

minggu lepas baru je dapat ni
minggu lepas baru je dapat ni

7 comments:

  1. comelnya arnab utk cucu2 kesayangan tokma...

    ReplyDelete
  2. Patutlah nak patung tu, comel..:)

    ReplyDelete
  3. Cute sangat..mesti baheja dengan adik suka peluk ni..

    ReplyDelete
  4. ehehhe btuah laa dapat rebit..

    ReplyDelete
  5. Hehehe wah pandai ya kakak baheja ngan kakngah bella pujuk hati tokma suruh bli ya..

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN