MAK CUN JUNIOR KE NI

Semalam , dengan penuh keyakinan dan keterujaan yang jitu, budak kecil ni nak posing tengah pakai bedak sejuk ala-ala mak cun


lepas mandi , nak sikat rambut sendiri , tak lama kemudian confius
lepas mandi , nak sikat rambut sendiri , tak lama kemudian confius

dapat bedak sejuk ala-ala mak cun
dapat bedak sejuk ala-ala mak cun

 tak lama , confius balik , macam mana nak tempek kat muka ni
 tak lama , confius balik , macam mana nak tempek kat muka ni

kita test dulu secuit
kita test dulu secuit

lama-lama kita bertambah yakin dan kita posing
lama-lama kita bertambah yakin dan kita posing

keyakinan yang nyata itu sangat penting
keyakinan yang nyata itu sangat penting


Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
YB Shehan
AUTHOR
13 October, 2015 delete

muka innocent je.. hihi

Reply
avatar
13 October, 2015 delete

Yaa memang cun lah. ada prestasi jadi popular kat sekolah nanti ni hihi.

Reply
avatar
13 October, 2015 delete

hehehe.. kuat betui pegaruh mak cun nih... hehehe comel!

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
13 October, 2015 delete

tak pakai bedak mok cun pun dah memag cun sangat awak tu wahai intan payung..hehehehe

Reply
avatar
13 October, 2015 delete

hahaha bleh sambung bisnes mokcun..

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
13 October, 2015 delete

mak cun ni budak2 minat betul...

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
13 October, 2015 delete

Wahhh kecik2 dah pakai bedak sejuk. hehehe :D

Reply
avatar
13 October, 2015 delete

lepas ni leh buat vid tutorial bedak sejuk

Reply
avatar