13 October 2015

Semalam , dengan penuh keyakinan dan keterujaan yang jitu, budak kecil ni nak posing tengah pakai bedak sejuk ala-ala mak cun


lepas mandi , nak sikat rambut sendiri , tak lama kemudian confius
lepas mandi , nak sikat rambut sendiri , tak lama kemudian confius

dapat bedak sejuk ala-ala mak cun
dapat bedak sejuk ala-ala mak cun

 tak lama , confius balik , macam mana nak tempek kat muka ni
 tak lama , confius balik , macam mana nak tempek kat muka ni

kita test dulu secuit
kita test dulu secuit

lama-lama kita bertambah yakin dan kita posing
lama-lama kita bertambah yakin dan kita posing

keyakinan yang nyata itu sangat penting
keyakinan yang nyata itu sangat penting


9 comments:

  1. Yaa memang cun lah. ada prestasi jadi popular kat sekolah nanti ni hihi.

    ReplyDelete
  2. hehehe.. kuat betui pegaruh mak cun nih... hehehe comel!

    ReplyDelete
  3. tak pakai bedak mok cun pun dah memag cun sangat awak tu wahai intan payung..hehehehe

    ReplyDelete
  4. hahaha bleh sambung bisnes mokcun..

    ReplyDelete
  5. mak cun ni budak2 minat betul...

    ReplyDelete
  6. Wahhh kecik2 dah pakai bedak sejuk. hehehe :D

    ReplyDelete
  7. lepas ni leh buat vid tutorial bedak sejuk

    ReplyDelete
  8. Amk cjn laa.sangat kakngah hehehe

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Monthly Top Commentators

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN