01 September 2015

Tips Membeli Beg Mengikut Gaya Anda

Kita semua sedia maklum bahawa beg merupakan aksesori dan keperluan hampir semua wanita. Tanpa beg, susah untuk kita untuk membawa barangan peribadi yang lain untuk ke sesuatu tempat. Oleh yang demikian, jangan pelik jika hampir semua wanita mempunyai lebih daripada satu beg dalam koleksi masing-masing.

beg



Ini kerana, ramai yang mengkhususkan sesebuah beg untuk kegunaan sesuatu acara sahaja. Contohnya, beg untuk dibawa ke pejabat adalah berlainan dengan beg tangan yang dibawa ketika bersiar-siar. Begitu juga dengan beg yang dibawa ke pasar adalah berlainan dengan beg yang digunakan sebagai aksesori untuk menghadiri majlis-majlis istimewa. Oleh itu, jom kita lihat beberapa tips membeli beg tangan berdasarkan gaya dan kegunaan anda;

beg
koleksi terbaharu
koleksi terbaharu

Untuk beg jenis tote atau shoulder bag, ia merupakan jenis beg tangan yang paling sesuai untuk anda gayakan ke pejabat. Saiz beg yang besar cukup muat untuk mengisi barangan peribadi anda dan beg jenis ini selalunya mempunyai banyak compartment. Oleh yang demikian, lebih mudah untuk anda menyimpan barangan anda
beg
koleksi terbaharu
koleksi terbaharu


Untuk anda yang lebih gemar bergaya kasual dan ingin bersantai bersaam rakan-rakan di hujung minggu, pilih beg tangan yang bersaiz sederhana seperti sling bag ini untuk memudahkan pergerakkan anda.

beg
koleksi terbaharu
koleksi terbaharu


Dan jika anda menggunakan perkhidmatan pengangkutan awam untuk ke tempat kerja atau keluar membawa barangan berharga seperti laptop bersama-sama anda, pilih backpack seperti berikut untuk keselamatan yang terjamin.


Jom cuci mata koleksi beg terbaharu dan menikmati potongan 20% apabila anda
 melanggan newsletter di zalora


4 comments:

  1. Salam Merdeka...
    Singgah sini...
    wah!tips ini sangat berguna pada nieyl..
    tQ share...:)

    ReplyDelete
  2. hehehe.yes..kaum hawa dengan handbag sukar dipisahkan..

    ReplyDelete
  3. makasih atas tips yang diberikan

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.