Dia Gadis Bertudung Merah , Hatiku Tergoda Tergugah

Dia gadis bertudung merah
Hatiku tergoda tergugah
Tak cuma parasnya yang indah
Dia baik dia soleha


Baheja yang bertudung merah

mula-mula nak buat tutorial tudung
mula-mula nak buat tutorial tudung

dah siap lilit , merajuk pulak
dah siap lilit, merajuk pulak
dalam kereta, dah dapat parking, dah cantik-cantik siap, merajuk pulak dia sebab abuya lambat sangat nak keluar masuk giant tu. Abuya ralit main telefon je. Boring sudah kakak tunggu

lukis inai di tangan
lukis inai di tangan
 Petang , pergi mydin pulak. Tokma suruh beli barang. Ermm sempat kakak heret abuya suruh singgah lukis inai di tangan. Katanya kawan dia , aisyah sofina pun buat juga macam tu. Nasib baik 5 ringgit je sebelah tangan. Nasib baik kakak nak sebelah je

ni la hasil lukis inai tu
Ni la hasil lukisan inai tu

Previous
Next Post »

8 comments

Write comments
kak gojes
AUTHOR
21 September, 2015 delete

olololo...comel jer gdis bertudung merah tu

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
21 September, 2015 delete

Abuya dah mula kena sensitif..sebab si gadis cantik bertudung merah ni semakin cerdik..merajuk itu isyarat..hehe..dalam pada tu sempat berinai ye...lupa merajuk .

Reply
avatar
21 September, 2015 delete

Bace tajuk automatik nk nyanyi...hehe...ololo...cutenye baheja ngajuuu...

Reply
avatar
21 September, 2015 delete

Bace tajuk automatik nk nyanyi...hehe...ololo...cutenye baheja ngajuuu...

Reply
avatar
irra yyan
AUTHOR
21 September, 2015 delete

budak pompuan lagi pandai merajuk dari lelaki

Reply
avatar
Eny Abdullah
AUTHOR
22 September, 2015 delete

amboiii cutenya pakai inai dijari comel tu hihihihi

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
22 September, 2015 delete

comelnya gadis bertudung merah dgn lorekan inaii di jari..

Reply
avatar
syira yaya
AUTHOR
26 September, 2015 delete

comelnyaaa dia :)

Reply
avatar