21 September 2015

Dia gadis bertudung merah
Hatiku tergoda tergugah
Tak cuma parasnya yang indah
Dia baik dia soleha


Baheja yang bertudung merah

mula-mula nak buat tutorial tudung
mula-mula nak buat tutorial tudung

dah siap lilit , merajuk pulak
dah siap lilit, merajuk pulak
dalam kereta, dah dapat parking, dah cantik-cantik siap, merajuk pulak dia sebab abuya lambat sangat nak keluar masuk giant tu. Abuya ralit main telefon je. Boring sudah kakak tunggu

lukis inai di tangan
lukis inai di tangan
 Petang , pergi mydin pulak. Tokma suruh beli barang. Ermm sempat kakak heret abuya suruh singgah lukis inai di tangan. Katanya kawan dia , aisyah sofina pun buat juga macam tu. Nasib baik 5 ringgit je sebelah tangan. Nasib baik kakak nak sebelah je

ni la hasil lukis inai tu
Ni la hasil lukisan inai tu

8 comments:

  1. olololo...comel jer gdis bertudung merah tu

    ReplyDelete
  2. Abuya dah mula kena sensitif..sebab si gadis cantik bertudung merah ni semakin cerdik..merajuk itu isyarat..hehe..dalam pada tu sempat berinai ye...lupa merajuk .

    ReplyDelete
  3. Bace tajuk automatik nk nyanyi...hehe...ololo...cutenye baheja ngajuuu...

    ReplyDelete
  4. Bace tajuk automatik nk nyanyi...hehe...ololo...cutenye baheja ngajuuu...

    ReplyDelete
  5. budak pompuan lagi pandai merajuk dari lelaki

    ReplyDelete
  6. amboiii cutenya pakai inai dijari comel tu hihihihi

    ReplyDelete
  7. comelnya gadis bertudung merah dgn lorekan inaii di jari..

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Top Commentators Ramadhan 2017

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN