BAHASA KUCING

Bela kucing halau tikus

Aku ok je dengan kucing. Makhluk Tuhan juga. Comel. Sekurang-kurangnya boleh halau tikus kat dalam rumah. Boleh menakutkan tikus-tikus yang banyak kali terserempak lalu lalang dalam rumah. Geram pun ada. Risau jugak virus kencing dia tu. Kalau ada kucing dalam rumah , memang tikus tak ada. Boleh dikatakan , hampir tak ada langsung. Pupus atau depa dah jadi kaum nomad hidup berpindah randah ke tempat lain. Tapi satu je tak tahan dengan kucing, part kalau kencing berak dalam rumah , memang tak tahan. Sebab tu la tak bela. Kat sekolah kalau kucing berak dalam kelas , walaupun dia tak berakal, boleh tahan angin jugak aku. Korang yang bela kucing jom tengok bahasa kucing ni. Perhatikan ekornya

Bahasa kucing


versi Melayu
Versi Melayu

Versi Indonesia
Versi Indonesia

Versi Barat
Versi Barat

Previous
Next Post »

14 comments

Write comments
Mimi Kyumi
AUTHOR
17 September, 2015 delete

Huhu..tq for info..Mimi bela kucing..Nsbaiklh kucing Mimi berak dn kencing dlm jamban :-)

Reply
avatar
17 September, 2015 delete

Wow..serius baru tahu pasal nie

Reply
avatar
Nadia Johari
AUTHOR
17 September, 2015 delete

kita tau nak makan je..ahhaa

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
17 September, 2015 delete

Owh..ermmm kucing PC kat kampung..tetiba je bergurau senda..pecahkan pasu..1 jam mama bg tazkirah percuma...hihihi...

Reply
avatar
theyanaonly
AUTHOR
17 September, 2015 delete

saya tak bela kucing tapi info berguna untuk saya tahu hehehe

jemput baca part 3 belum selesai hello kitty town

Reply
avatar
paridah
AUTHOR
17 September, 2015 delete

PERLU JUGA FAHAMI CAT LANGUAGE NI KAN CIKGU SENANG NK KOMUNIKASI HEH..HEH..

Reply
avatar
18 September, 2015 delete

Jika dah memang pencinta kucing, tak belajar pun dah paham kucing .. :) kan kan kan

Reply
avatar
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
18 September, 2015 delete

hahahahhaaa...!! mcm-mcm bahasa tubuh kucing ni ekk.. selalu tahu yang menggesel-gesel tu nak manja2 je.. :p

Reply
avatar
YB Shehan
AUTHOR
19 September, 2015 delete

Hihi.. x suka bau tahi dia gak..

Reply
avatar
YB Shehan
AUTHOR
19 September, 2015 delete

Check typo pls b4 post. Hahahahha

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
19 September, 2015 delete

wah banyaknye kene tahu... sebab ade 2 ekor kene faham kemahuannya...

i love cat... tq untuk info ni...

Reply
avatar
irra yyan
AUTHOR
19 September, 2015 delete

wow...kita tak tahu pon

Reply
avatar
kucen master
AUTHOR
22 September, 2015 delete

tumpang iklan tuan blog...sesiapa yang ada kucing jantan untuk dimatingkan, sila ke
http://kucenmaster.blogspot.my/2015/09/mencari-kucing-jantan-untuk-mengawan.html

Reply
avatar