08 September 2015

ALHAMDULILLAH , POSITIF

ALHAMDULILLAH , POSITIF

Alhamdulillah, malam tadi follow up customer, mendapat respon yang sangat positif dari kak yati. Bulan lepas akak ni order omega , herblax dan alfalfa. Sudah nampak perkembangan setelah turun 2 kilo. Harus di ingat , rangkaian nutrisi shaklee bukan lah ubat ye. Ia herba. Kesan turun berat badan atau inch loss secara berperingkat dan tidak menggeleber. Sekaligus , In sya Allah membentuk tubuh badan yang diinginkan. Ia bukan ubatan steroid , ye mungkin cepat turun , tapi dibimbangi akan naik semula secara mendadak. Lebih parah lagi jika ia memberi kesan yang kurang baik terhadap tubuh. Hilangkan inci di tubuh badan pun kena bersabar juga , kesabaran tahap tinggi. Takkan la gemuk dah 30 tahun boleh bersabar , tiba-tiba nak turun berat cepat-cepat? dua hari? tiga hari? Takkan kot. Rileks sudah

TESTIMONI SET KURUS BAJET SHAKLEE


mesej dari kak yati
Mesej dari kak yati



Info lanjut :-
Hubungi saya :
HOTLINE : 013 976 1627

alluana35@gmail.com

4 comments:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.