08 September 2015

PERBEZAAN CHARGER SMARTPHONE ORIGINAL DAN TIRUAN


PERBEZAAN CHARGER SMARTPHONE ORIGINAL DAN TIRUAN
PERBEZAAN CHARGER SMARTPHONE ORIGINAL DAN TIRUAN


PERBEZAAN CHARGER SMARTPHONE ORIGINAL DAN TIRUAN

PERBEZAAN CHARGER SMARTPHONE ORIGINAL DAN TIRUAN

14 comments:

  1. tima qaseh tuang hensem kacak bergaya da booommm

    ReplyDelete
  2. saya cuma nampak beza kat gambar no 2 je..yang lain tak nampak pun..entah kenapa dengan mata nihh!!tolongg!!!!

    ReplyDelete
  3. fuhh….sangatlah halus sampai susah nak bezakan. tu yg agaknya senang tertipu.. :(

    ReplyDelete
  4. nice tip.. nanti nak balik check.. charger tiruan ni boleh rosakkan bateri dan bahaya jugak...

    ReplyDelete
  5. mmg selalu kalau yg tiruan tu panjang sket terjulurnya.

    ReplyDelete
  6. .............ok......tq..........nice sharing.

    ReplyDelete
  7. Ohooo...SA dapat yang copy la selama ni..ciss bedebah tul cina kat Lowyat tuh...kaca ori tapi fake

    ReplyDelete
  8. Susah juga nak trace yang copy nak tengok tulisan nya tu. Silap-silap tak perasan pon.

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Top Commentators Ramadhan 2017

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

FREQUENTERS

Popular Posts

Blog Archive

PALS

G+

BLOGGERS SEPERJUANGAN