2.6 BILION BUKAN DERMA DARI ARAB?

DERMA 2.6 BILLION BUKAN DARI ARAB? KATA AHMAD MASLAN

Masa aku berkelana di perlembahan nil dulu , sesekali ziarah tanah haram menjadi tetamu Allah dan Rasul, sesekali singgah transit penerbangan di beberapa negara teluk , sekali bermukim di bumi para sang wali di hadhramaut, memang orang arab boleh dibuat kawan , boleh berbaik dan bersahabat , boleh singgah ke rumah dan jemput makan-makan. Kalau sudah mengikat kesetiaan , tidur di rumah pun tidak menjadi masalah. Budaya melayan tetamu sungguh terkenal dan menebal dalam kalangan orang arab. Kalau jamu makan , kadang-kadang tak larat nak habiskan , seolah tak cukup ruang nak buat entri. Sesetengahnya memang sungguh pemurah , tapi tidaklah sepemurah 2.6 billion

2.6 BILLION BUKAN DERMA PULA?

twitter ahmad maslan
Twitter ahmad maslan

Rakyat menilai, sebahagian besar marhaenis tidak lagi terpedaya dengan agenda pembodohan. Sekejap cakap derma arab untuk dana politik. Sekejap cakap kerana lawan IS. Sekejap cakap kerana lawan pengaruh yahudi (setahu aku , raja raja arab tali barut yahudi). Akhirnya , kenyataan terbaharu , bukan derma? Yang mana satu ni? Ermmmm


salah satu kenangan di lembah nil , dengan Syaikh Muhammad berlatar belakang kan kedai air buah pure
salah satu kenangan di lembah nil , dengan Syaikh Muhammad berlatar belakang kan kedai air buah pure


Previous
Next Post »

2 comments

Write comments
paridah
AUTHOR
09 September, 2015 delete

hmm...hanya yg di atas tu maha mengetahuinya...

Reply
avatar
aswaleyla
AUTHOR
09 September, 2015 delete

enth2 dye pon dah join IS. ops.(emoji monyet tutup mulut)

Reply
avatar