09 September 2015

DERMA 2.6 BILLION BUKAN DARI ARAB? KATA AHMAD MASLAN

Masa aku berkelana di perlembahan nil dulu , sesekali ziarah tanah haram menjadi tetamu Allah dan Rasul, sesekali singgah transit penerbangan di beberapa negara teluk , sekali bermukim di bumi para sang wali di hadhramaut, memang orang arab boleh dibuat kawan , boleh berbaik dan bersahabat , boleh singgah ke rumah dan jemput makan-makan. Kalau sudah mengikat kesetiaan , tidur di rumah pun tidak menjadi masalah. Budaya melayan tetamu sungguh terkenal dan menebal dalam kalangan orang arab. Kalau jamu makan , kadang-kadang tak larat nak habiskan , seolah tak cukup ruang nak buat entri. Sesetengahnya memang sungguh pemurah , tapi tidaklah sepemurah 2.6 billion

2.6 BILLION BUKAN DERMA PULA?

twitter ahmad maslan
Twitter ahmad maslan

Rakyat menilai, sebahagian besar marhaenis tidak lagi terpedaya dengan agenda pembodohan. Sekejap cakap derma arab untuk dana politik. Sekejap cakap kerana lawan IS. Sekejap cakap kerana lawan pengaruh yahudi (setahu aku , raja raja arab tali barut yahudi). Akhirnya , kenyataan terbaharu , bukan derma? Yang mana satu ni? Ermmmm


salah satu kenangan di lembah nil , dengan Syaikh Muhammad berlatar belakang kan kedai air buah pure
salah satu kenangan di lembah nil , dengan Syaikh Muhammad berlatar belakang kan kedai air buah pure


2 comments:

  1. hmm...hanya yg di atas tu maha mengetahuinya...

    ReplyDelete
  2. enth2 dye pon dah join IS. ops.(emoji monyet tutup mulut)

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN