02 August 2015

Tu la , orang suruh booking cepat-cepat vivix percuma bulan lepas. Mudah saja , whatsapp je saya untuk tahu caranya. Terlepas promosi , kan dah nak nangis. Promosi percuma vivix dah pun berakhir 31 Julai yang lalu. Promosi vivix yang sangat ditunggu-tunggu kehadirannya. Bukan selalu ada promosi percuma begini. Hanya yang pandai dan ghairah mengambil peluang sahaja yang berjaya memperolehinya. Siap ada geng-geng yang mengorder macam nak bermandikan vivix , berbakul-bakul koleksi vivix. Sang sirap merah , tonik magika kesihatan. Takpa takpa, nak PERCUMA lagi? kita tunggu promosi vivix tahun hadapan pula ya

Tak mengapalah kawan-kawan sekalian , jangan risau , jangan gundah gulana berduka cita , bermuram durja. Pepatah arab berbunyi "Maa laa yudraku kulluh , laa  yutraku kulluh ". Maksudnya "jika tak dapat buat semua , jangan tinggal semua". Ok , dalam kes ni , jika tak dapat semua peluang lumayan , janganlah terlepas semua peluang (yang ada depan mata)

Kawan-kawan masih boleh dapat vivix dengan harga runtuh , super jimat yang masih dalam rangka promosi. Anda berhak dapat DISKAUN 5% dengan setiap pembelin DUA BOTOL VIVIX. Sangat berbaloi-baloi

Bukan itu sahaja ,selain dapat DISKAUN 5% , dengan pembelian DUA BOTOL VIVIX juga , anda sudah layak dapat KEAHLIAN PERCUMA secara automatik. Tak perlu bayar harga keahlian. Mana mahu cari oiii promosi gempak macam ni

Ada lagi? Ye , ada lagi. Apakah ia? Bersempena dengan ulangtahun ke 100 kewujudan vitamin tertua dunia (VITALEA) , dengan setiap pembelian DUA BOTOL VIVIX juga , anda wajib dapat satu botol VITALEA PERCUMA! PERCUMA okay!


sempena 100 tahun vitalea
sempena 100 tahun vitalea

Bulan puasa hari tu , nampak adik aku selalu bawak vitalea ni dalam handbag dia. Katanya nak bagi lebih segar dan energy di bulan puasa. Maklumlah , bulan-bulan puasa kan kadang-kadang mengantuk. Vitalea sangat dekat dengannya dan membantu kegiatan sehariannya . Ye lah , nak ulang alik ke tempat kerja dia , memandu kereta dari paka ke durian mas (dungun) , boleh tahan juga jaraknya.


Satu lagi keuntungan yang tak dapat di sangkal ialah , pembelian DUA BOTOL VIVIX , anda sangat-sangat layak untuk dapat bonus. Bonus yang akan dimasukkan terus ke akaun anda bulan seterusnya. Jangan lepaskan peluang lumayan ini

promosi lumayan vivix
promosi lumayan vivix


Dengar top 5 testimoni terbaik vivix DISINI




Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director

FB : Muhammad Nizam
sms/whatsapp : 013 976 1627


1 comment:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN

backlinks

ping blog Backlink - OhDunia.my

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

tinggalkan jejakmu