25 July 2015

BERIKUT adalah keputusan perlawanan persahabatan di antara Pilihan Malaysia dan Liverpool yang berlangsung di Stadium Nasional Bukit Jalil, Jumaat malam:

Pilihan Malaysia (Patrick Wleh '20) ~ 1

Liverpool (Jordan Ibe,m-27) ~ 1


Senarai Pemain

PILIHAN MALAYSIA: 

Md Khairul Azhan Md Khalid, 
Thiago Junior De Aquino, 
Patrick Wleh, 
Vincent Bikana, 
Zah Rahan Krangar, 
Charles Sousa Chad, 
Mohd Razman Roslan (K), 
Muhammad Zubir Mohd Azmi, 
Joseph Kalang Tie, 
Azammuddin Mohd
Akil, Mohamad Nasir Basharudin.

LIVERPOOL: 

Nathaniel Clyne, 
Dejan Lovren,
James Milner,
Jordan Henderson (K), 
Alberto Moreno, 
Adam Lallana, 
Lucas Leive, 
Dovock Origi, 
Jordon Ibe, 
Adam Bogdan, 
Martin Skrtel

kredit copy paste : mstar online..

saje je aku nak tempek  gak result sini untuk yang tercari-cari keputusan tu.. walaupun aku lebih minat tennis

Sudi-sudi lah berkunjung sini lagi ye!

Ok la abang dolah saleh , kali ni you'll never walk alone!

7 comments:

  1. en husband membebel bukak2 tv dah abis heheheh...sian dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah gi mana dekpon gakkk.. haha

      Delete
  2. sayangnya yang menjaringkan goal untuk Malaysia tu bukan anak jati Malaysia pun kannn... haiihhhh... :p

    *tak ada la bangga sangat pun*

    ReplyDelete
  3. mujur dia kata PILIHAN MALAYSIA... kalau dia kata MALAYSIA... segan mak nak..huhu..

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN