bahejabella: CIRIT BIRIT SENAK PERUT DI HARI RAYA?

CIRIT BIRIT SENAK PERUT DI HARI RAYA?

/
0 Comments
July 20, 2015
Dah sebulan berpuasa , perut dan sistem seisinya pun dah terbiasa dengan keadaan tidak disumbat apa-apa makanan dan minuman sepanjang hari. Ini tarbiah mudah dari Allah sebenarnya , setelah 11 bulan perut bekerja , akhirnya tiba satu bulan perut perlu berehat , kan? Lebih menyihatkan tubuh badan jugak

Alkisah selepas sebulan berpuasa , tiba lah hari raya yang di nanti-nanti. 1 Syawal diharamkan berpuasa. Nak tak nak kena makan juga. Mana tak terliur ketupat , rendang , nasi minyak mak masak. Malam pulak pekena tapai pulut yang tetamu bawak. Perghhhh kembung perut. Paling win sekali lepas makan tapai , minum pulak air gas. Cerah masa depan

Bukan sekali kena cirit birit. Banyak kali raya juga perut meragam semacam. Perut terkejut kot lepas sebulan tak makan siang hari , tiba-tiba telan macam-macam. Kadang-kadang kalau sendawa pun , nafas bau semacam. Tandas kerap kali dikunjung walaupun di rumah saudara mara. Selalunya dua tiga hari juga fenomena ini. Kadang-kadang kemuncaknya lepas dua tiga hari apabila sekali akan muntah. In sya Allah , lepas muntah , baik seperti sedia kala

PENAWAR CIRIT BIRIT

Sekarang kurang sikit risau cirit birit atau senak perut sebab dah ada perisai dan pendinding. Penawar cirit birit hari raya dan perisai berkunjung ke rumah-rumah terbuka. Jangan lupa bawa bekal perisai yang mujarab ini. Detoks dan flush terbaik pernah saya amal dan rasa. Kembung pun dah kempis sikit. Di samping amat membantu masalah sembelit dan pecahkan lemak. Hehe. Sebenarnya ada lagi dua jenis kegemaran, phytocol untuk halang kolesterol dan peppermint ginger plus. Tapi stok dah habis sebelum raya. Bawak bekal tiga ni je lah


ALFALFA , LECITHIN , HERBLAX
ALFALFA , LECITHIN , HERBLAX


Allah Maha Penyembuh

Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director

INFO LANJUT :-
FB : Muhammad Nizam
sms/whatsapp : 013-976-1627
emeil : alluana35@gmail.com



You may also like

No comments: