bahejabella: #Cabaran20Hari Senarai Kuih Raya Pilihan Popular

#Cabaran20Hari Senarai Kuih Raya Pilihan Popular

/
2 Comments
July 15, 2015
Tajuk ni macam dah cerita jer dalam entri cabaran 20 hari sebelum ni. Hampir sama sahaja. Maaf la ye kalau terhambar

Kuih raya pilihan paling popular tentulah ketupat , tapai pulut dan popia mini. Kadang-kadang ada juga lemang

Senarai kuih raya pilihan lain lagi yang selalu ada ialah almon london , semperit , kerepek ubi pedas manis , kekacang , tart nenas , tart blueberri , batang buruk , muruku , kuih sepit , rempeyek , makmur , biskut kacang ,
cornflakes madu , biskut coklat ,kuih nestum, kek buah , kek carrot

Sekarang ni trending crunchy caramel. Rangup melting lazat tak terkata. Mula-mula beli je. Sekali dua cuba buat. Akhirnya puan isteri mahis sudah buat sendiri crunchy caramel. In sya Allah akan cuba buka tempahan crunchy caramel pula tahun hadapan. Tahun ni kita agih-agih untuk kaum kerabat terdekat dulu , ok

crunchy caramel puan isteri
crunchy caramel puan isteri


#Cabaran20Hari #Day19
#ExchangeFeedGroup
#Kelabbloggerbenashaari



You may also like

2 comments:

  1. memang sedap sungguh crunchy caramel ni...memula duk heboh org citer xde rasa nak cuba tapi sekali cuba...rasa nak lg la pulak :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous19 July, 2015

    betul.. sedap

    ReplyDelete