06 June 2015

NOTHING TO HIDE

PENGEDAR PAHLAWAN

Ya , tiada apa yang kami kena sembunyikan. Erti hidup pada setia dengan kebenaran dan kejujuran.Nak jadi pengedar shaklee berwibawa dan berkepahlawanan pun bukan kena jual air liur sahaja. Bukan kena sembang kosong atas angin sahaja. Bukan setakat jadi jurujual tanpa merasa keberkesanannya. Bukan bukan , ye bukan setakat pindah alih testimoni-testimoni palsu untuk melariskan produk. Ayat paling epik seorang rakan seperjuangan bisnes , katanya " shaklee bukan ditanak di celah dapur ". Memang betul , bukan di celah dapur , tapi dengan kajian klinikal , saintis berkaliber. Maaf bukan taksub atau menjadi pembela berbayar. Tak berbaloi pun , ok

RESPON SHAKLEE ISU ALFALFA


OPEN STATEMENT SHAKLEE
OPEN STATEMENT SHAKLEE

Alfalfa Shaklee telah dipasarkan selama lebih 50 tahun dan telah tergunakan oleh lebih jutaan pengguna tanpa kesan buruk. Pengguna alfalfa bukan setakat di sekeliling anda sahaja ye , bukan di Malaysia sahaja , bahkan seantero dunia. Kalau anda takut testimoni orang Melayu tipu , anda tanya la orang Inggeris yang consume. Boleh google atau boleh bertanya terus melalui email shaklee

Saya kira , kes-kes yang sering mengviralkan shaklee sengaja disebarluaskan apatah lagi oleh orang-orang yang selama ini memang tertunggu-tunggu , nak sangat mencari kelemahan. Pantang ade kes suplimen sahaja , mesti shaklee la yang dihighlight kan. Orang-orang ini bagai mengantuk disorongkan bantal. Dapat isu , kenyang!

Jangan gelojoh kawan , siasat terlebih dahulu , bukankan gopoh-gopoh itu dari syaitan , bertenang-tenang itu dari Allah. Bukankah kes INI , doktor belum mengesahkan apa-apa? Kenapa mesti menjadi tangan-tangan ghaib yang menyebarluas berita tidak sahih? Tak risau saham dosa ke?

End!

DOKTOR BERSAMA SHAKLEE

Baca artikel Doktor Zubaidi , antara ribuan doktor yang positif  terhadap shaklee , Doktor Zubaidi yang famous di blog dan facebook , antara doktor yang menyokong. Doktor Zubaidi bukan berniaga shaklee pun , bukan nak melariskan produk pun. Artikel yang viral ini sengaja saya sharekan sekali lagi. Hah.. doktor cakap , korang percaya kan?


Jangan tak tahu , set bersalin shaklee menggungguli carta pencarian nombor satu di google

set bersalin shaklee nombor satu
unggul di carta




Allah Maha Menyembuh

Bernutrisi dan konsultasi percuma ?


Muhammad Nizam Yusof
Founder & Director : NZ World Kingdom

INFO LANJUT :-

SMS / WHATSAPP 013 976 1627
Emeil ; alluana35@gmail.com
FB : Muhammad Nizam

2 comments:

  1. Owh gitu rupanya. Hak3. Biasalah takleh tengok orang maju sikit mulalah ada yg nak condemn. Saya memang pengamal Ostematrix. Bagus utk imsonia saya ^_^

    ReplyDelete
  2. TETIMONI UBAT-UBATAN DIPASARAN NI SUKAR JUGA DIPERCAYAI JIKA TAK DIBUKTIKAN SENDIRI.

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.