21 May 2015


BAHEJAKU SAYANG , SEKARANG KENA BERKONGSI KASIH TAU

Part yang paling tak tahan,fragile dan sangat menguji kesensitifanku ialah bila keluar awal pagi nak pergi kerja  , anak tidur , dan bila pulang petang pun anak tidur. Tak sempat peluk cium , lambai-lambai , pesan-pesan , dengar cerita diorang

Baheja dulu sepenuhnya ditumpahkan kasih . Ye lah baru anak sorang kan , sekarang dah ada adik , semuanya sudah berbeza. Dulu dtimang-timang , sekarang kerap juga kena marah. Bila terkenang balik , memang sebak sungguh dan menyesal bila termarah. Bila difikir-fikirkan layanan terhadap anak dengan layanan terhadap kawan-kawan  , ermm kadang-kadang terdetik , siapa yang lebih aku sayang sebenarnya?


beberapa bulan selepas kelahiran
posing beberapa bulan selepas kelahiran

BAHEJA SI FOTOGENIK

Baling belakang gambar baheja , wajah-wajah kesayangan hamba

posing umur setahun
posing time umur setahun 

posing-posing persis model
meningkat umur setahun , posing ala model sikit
mula mula boleh duduk
posing time mula-mula boleh duduk dengan baik
posing tepi kolam
bila besar sikit , selalu ajak mandi kolam
macam macam ragam
macam-macam gaya

kena tinggal dengan abuya
sebak , kena tinggal dengan abuya


posing baheja lagi
posing posing lagi
baheja dapat beg
ni pun time kena tinggal dengan bonda , bonda pergi kl urusan universiti ,
pujuk dapat beg minnie mouse baru




pesanan untuk bonda

bonda bonda , nanti bila baheja ada adik ramai , bonda sayang baheja kan , bonda jangan lupakan baheja ye..
macam tu lah kot isi hati baheja ketika ini



saat saat kasih perlu dikongsi dengan adik
baheja , di saat bermulanya kasih perlu dikongsi sama rata dengan adik





LOVE & FAITH

ABUYA

3 comments:

  1. comelnya Baheja, namapun sedap, semoga terus membesar sebagai puteri yang solehah,amin.

    ReplyDelete
  2. alahaii... geram tengok keletah dia

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN