27 April 2015

UMUR 71 TAHUN MASIH FIT

ANTI PENUAAN SHAKLEE

Saya post hal ni di facebook dan blog beberapa bulan lepas. Saja saya nak re-post atau re-blog sebab ada beberapa perbualan dengan sahabat customer yang tanya itu dan ini. 

Sembang sembang dengan aunty Sabariah Abdul Rahman, bukan customer saya pun dan tak ada sebarang kepentingan nak tackle beli supplement dengan saya atau pujuk join bisnes ke apa. SEBAB anak beliau pun biznes nutrisi dan supplement BRAND yang sama dengan saya. Aunty Sabariah pun tolong sekali anak beliau buat bisnes. Hanya perkongsian semata-mata. Benda yang baik eloklah disebar-sebarkan , tak gitu? Tak semestinya bermotifkan keuntungan dunia semata.

Yang buatkan saya teruja ialah umur aunty Sabariah 71 tahun. Mula-mula saya panggil dia akak, ye lah nampak muda kan, tak sangka pulak dah pangkat nenek dengan saya...

RAHSIA ? none others, tak lain tak bukan , aunty Sabariah duk amal suplimen shaklee untuk keep fit dan stay healthy ( ni ayat beliau sendiri, saya tak suruh atau bayar untuk buat ayat macam tu)


sihat dengan shaklee
Allah yang beri sihat , makhluk usaha dan ikhtiar


sihat dengan shaklee
untuk 2 screenshot ni , saya dah minta izin dengan aunty untuk publish ye



sihat dengan shaklee
some people are old at 18






Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director


FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013 976 1627
emeil : alluana35@gmail.com

2 comments:

  1. usia banyak tapi dpt mengekal kesihatan yg baik itu yg dikehendaki..tubuh sht wajahpun berseri.

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.