bahejabella: 6 ITEMS TURUN HARGA SEPANJANG APRIL

6 ITEMS TURUN HARGA SEPANJANG APRIL

/
8 Comments
April 11, 2015
PROMO GEMPAQ BULAN APRIL...!!!


1CINCH  CHOCOLATE SHAKE MIX &

2 - CINCH CAFE LATTE SHAKE MIX

CIRI-CIRI RINGKAS

- Rasa lazat & tidak meloyakan
- Meal REPLACEMENT & rasa KENYANG yang lama
- Hidangan SARAPAN SEGERA & menu LUNCH SIHAT    
- Resipi DINNER yang SELESA & tidak terlalu memberatkan perut
- Mengurangkan nafsu makan & rasa nak melantak & mentekedarah 
- Diperkaya dengan LEUCINE untuk memelihara OTOT supaya TIDAK MENGGELEBER semasa proses DIET / PENURUNAN BERAT BADAN
- Meningkatkan METABOLISME 
- 6 gram SERAT untuk setiap hidangan - beri rasa puas & kenyang
- Nilai glycmic index ( GI ) yang rendah untuk mengekalkan paras guka dalam darah
- PROTEIN sihat , selamat , HALAL , tidak mahal & & sesuai untuk 'sadorians' & ahli-ahli GYM



shake & minum santai-santai sambil nak update blog




3 -  LECITHIN
FUNGSI RINGKAS

- Termasuk dalam salah satu PAKEJ DIET SIHAT
- Memecah & mencairkan lemak 
 - Mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluh darah
- Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol
- Membantu proses metabolisme & penghadaman
- Lecithin dalam PAKEJ BERPANTANG MODEN juga berfungsi mengelakkan bengkak susu


viral dalam google - demo Lecithin memecahkan lemak



4 - GLA COMPLEX
GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin - bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yangg normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.


Kelebihan GLA COMPLEX

- Menggalakkan kesihatan semasa kitaran Haid
- Menyokong sistem imun
- Setiap kapsul Shaklee GLA Complex mengandungi asid-asid lemak utama daripada campuran minyak bunga matahari dan vitamin E, serta Shaklee Guard, iaitu sistem antioksidan semulajadi 
- Shaklee yang eksklusif untuk memastikan keberkesanan penuh dan kesegarannya
- Vitamin E membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriiti sel


Siapa yg perlukan GLA Complex:

~ Diabetes
~ Period tidak teratur
~ Mencantikkan kulit

( kredit : nota MamaFaiz)



5-  VITALEA FOR CHILDREN


 Multivitamin lengkap untuk kanak-kanak

Fakta ringkas Vita-Lea for Children Chewable Shaklee:

- Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak.
- Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi.
- Memberi 100% nilai harian vitamin C.
- Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia
- Berasaskan phytonutrien semulajadi.
- Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti , KUATKAN GIGI
- Kaya dengan sumber nutrien antioksidan.
- Diperkaya dengan buah oren, anggur dan campuran perisa beri.
- Meningkatkan sistem imunisasi
- Menyokong pembinaan tulang kuat & sihat
- Gula-gula sihat untuk kanak-kanak


Kandungan VITALEA for CHILDREN bersamaan :- 





6- DTX COMPLEX



- TONIK HATI
- Menolong memelihara aliran hempedu
- Membekalkan antioksidan yang menyahtoksidkan hati
- Menolong tubuh dalam proses perkumuhan toksin
- Salah satu ejen DETOX
- Menggalakkan fungsi hati yang sihat


perbezaan hati yang penuh toksin....

pernah ke tengok organ hati kita macam mana? erkkkk... ka lau lahh...........





Allah Maha Penyembuh


Be with us..

INFO LANJUT :-

NZ World Kingdom
Founder & Director
FB : Muhammad Nizam


You may also like

8 comments:

  1. wah turun harga produknya ya..oklah tu ramai yg mampu dptkannya...

    ReplyDelete
  2. Baguslah turun harga.. sgt prihatin utk kesihatan msykt seluruhnya.. :)

    ReplyDelete
  3. hehehe... tiap bulan ada items turun harga sebenanya...

    ReplyDelete
  4. Salam pkenalan...singgah sini n terus folow...

    Sy baruuu je cuba vita-c tu dlm 2-3 hari ni...rs mcm ada kelainan sikitla...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam... done followed... apa kelainannya... berkait resdung ker..

      Delete
  5. banyak kelebihannya Shaklee rupanya ya nizam

    ReplyDelete
  6. yes arz... sekali jatuh chenta , angau..

    ReplyDelete