24 March 2015

AIS KRIM SIHAT


Dah habis stok last mealshakes kakak & adik , boleh buat tabung baharu..



MEALSHAKES..? up kan sistem imun anak-anak..  HIGHLY RECOMMENDED untuk anak-anak yag selalu demam-demam..... yang nak cari alternatif vitamin untuk bagi anak-anak selain ubat atau antibiotik... asal demam je kejap2 antibiotik , kejap2 antibiotik pun mcm tak best jerr kan...
dah baca artikel kan.. kesan selalu antibiotik tu? baca dah kan...? haaa bagus..


Selain bagus untuk masalah EKZEMA  anak saya , mealshakes bagus  untuk  ATHMA  dan RESDUNG kanak-kanak yang di gabungjalinkan dgn omega guard , chewable vita c & nutriferon

MEALSHAKES dikenali juga sebagai sarapan segera .. boleh bagi anak2 bekal sebelum pegi taska , sekolah.. aku selalu duk perhatikan juga - kakak pulang dari taska diberi choki choki la , coklat m&m , lolipop , cikedis... errkk was was kejapp.. risau pun ada ,, ye lah , kalau kat taska pun selalu di beri  makanan macam tu... agak agak apa kesannya? apa rasa hangpa?
 ermm dah ada mealshakes ni boleh gak la ganti sebagai makanan berkhasiat kakak & adik.. takdelah nak makan yang mengarut sangat..

MEALSHAKES juga membantu selera makan anak-anak , terutamanya yang picky eater , yang tak suka sayur , mealshakes sebagai sumber protein dan mineral tambahan tu boleh cover..

SANGAT MEMBANTU juga untuk masalah sembelit kanak-kanak... JOM CUBA!!!

 kreatifkan lah diri tuu buat macam2  resipi dengan mealshakes.. roti , pencake , cupcake , blend campur susu , aiskrim , cekodok dan macam macam lagi...

ni dia ais krim bandung MEALSHAKES untuk kitorang sefamily.... 

jemput tengok ye.. hehe...







INFO LANJUT :-

SMS / WHATSAPP 013 976 1627

FB : Muhammad Nizam


Best Deal
Best Consultation & FREE


1 comment:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.