19 February 2015

Adoii... satu lagi godaan nafsu & jiwa raga terbaharu yang wujud dekat-dekat dengn kawasan aku...

Dah la dekat sangat dengan tempat selalu main squasy..
lepas berpeluh ... hurhhh elok laa sangat pekena menda-menda alah kat situ... ermm elokk sangattt.. kan...   aku suka sangat menda2 alah yang ada kat dalam tu.. hehe..

habis rosak musnah dietku.. ( diet sangat laa.. kan ) .. godaan sungguhh

ni diaaa godaan terbaharu itu....  domino's pizza.. hehe....






 nahh.. belanja satu pizza , tapi hangpa tengok je laaa.. hehe


Pizza berkeju - sepotong bersamaan 240 KALORI

Sebijik Pizza berkeju saiz REGULAR = 6 potong

bersamaan 1440 KALORI uolllzzz !!!


nasib baik aku jamah secuit jer.... hehehe





0 comments:

Post a Comment

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN