bahejabella: Diet Laa Sangat

Diet Laa Sangat

/
0 Comments
February 19, 2015
Adoii... satu lagi godaan nafsu & jiwa raga terbaharu yang wujud dekat-dekat dengn kawasan aku...

Dah la dekat sangat dengan tempat selalu main squasy..
lepas berpeluh ... hurhhh elok laa sangat pekena menda-menda alah kat situ... ermm elokk sangattt.. kan...   aku suka sangat menda2 alah yang ada kat dalam tu.. hehe..

habis rosak musnah dietku.. ( diet sangat laa.. kan ) .. godaan sungguhh

ni diaaa godaan terbaharu itu....  domino's pizza.. hehe....






 nahh.. belanja satu pizza , tapi hangpa tengok je laaa.. hehe


Pizza berkeju - sepotong bersamaan 240 KALORI

Sebijik Pizza berkeju saiz REGULAR = 6 potong

bersamaan 1440 KALORI uolllzzz !!!


nasib baik aku jamah secuit jer.... hehehe







You may also like

No comments: