17 February 2015

Air masak memang la penting... kalau tak sebab nak beramal dengan vitamin ke , herba ke.. memang kita disarankan minum cukup air kan..kan...
ade customer cakap " saya tak suka minum air ".. ok la , tapi kalau pengambilan vitamin ( baca : shaklee ) tu kurang penyerapan , kurang berkesan ke , jangan salahkan saya ye...

ade kes customer ( baca : kenalan ) ambik cadangan nutrisi untuk senang " membuang " , nyah toksin , singkir kalori bagai ,, tapi dek kerana kurang minum air , atau tak cukup sukatan , lain pulak jadinya .. bukan makin senang " membuang "... tapi makin sembelit sudaaa... 

ermm bagi saya , senang je nak habiskan kuota daily air masak tu... bersukan lah ( konon aktif sangat la ni.. kan )
meh ikut saya hittin' da wall ( baca : squasy ).... cmfirm sweating , haa mesti berhajatkan air ,, kan..



pastu memalam sikit lagi kalo kene sakit orat.. terseliuh belikat kaa ,,lenguh lenguh ,, meh testing pil kalsium magnesium...pekena 4 bihjik , bangun pagi esok .. cargaihh....complete set bangun pagi cergas
siapa-siapa yang lama sudaa tak membuang , buang pun macam sikit-sikit , tak puas,, sembelit tak hengat.. ermmm try memalam amal OSTEMATRIX ni ,, jarang-jarang sekali gilir-gilir telan pulak HERBLAX... pepagi sebelum breakfast gitu ,  haa try pulak makjun ALFALFA.... makjun terbaik pernah saya jumpa...
kesannn...?? saya bagi 4L...   LANCAR - LEGA - LAWAS - LEMBUT
pengeluaran pun kombo berjemaah gitu ... arhhh

yang penting cukupkan minum air masak , beli je 1 - 2 kotak mineral besar tu buat stok... okay!!



#HangpaTangMana
#HangpaHangpaTangMana



Allah Maha Penyembuh

Bernutrisi & konsultasi percuma dengan saya?
Servis PANTAS & TERBAIK..


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director


FB : Muhammad Nizam

sms/whatsapp : 013 976 1627

5 comments:

  1. Salam kenal...

    Saya setuju keperluan air yg mencukupi untuk cerna apa pun juga sama ada makanan atau ubat2an... atau supplement... jadi kena disiplin... siapkan 3 liter air dalam botol yg ngam2 3 liter dan disiplinkan diri wajib habiskan dalam sehari... tak boleh tidak... lebih itu bonus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar sekali... sehari 2 botol mineral besar , boleh settelll.. hehe

      Delete
  2. AIR YG BANYAK PERLU DIMINUM UTK KELANCARAN SSTEM TUBUH BADAN...KAN..MOGA TMBAH SUKSES BISNISNYA.

    ReplyDelete
  3. AIR YG BANYAK PERLU DIMINUM UTK KELANCARAN SSTEM TUBUH BADAN...KAN..MOGA TMBAH SUKSES BISNISNYA.

    ReplyDelete

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.

PALS

G+

FREQUENTERS

Popular Minggu Ini

Bila Abuya Membebel

BLOGGERS SEPERJUANGAN