18 January 2015

LELAKI JANGAN MINUM ESP



burrrppp... enak bersarapan dengn soya asli ni.. diproses dengan selamat , dibasuh dengan air masak , bukan alkohol , tidak dicucuk hormon tumbesaran.... perbezaan yang ketara dengan kebanyakan soya yang ditulis "NATURAL" - tetapi hakikatnya tidak lagi semulajadi...
minum ni pagi-pagi... terasa lemak lemak , hujung-hujung nya ada manis-manis lazat..


aritu ada kawan tanya , dia belum ada anak.. tak bahaya ke minum soya protin bertenaga ni? risau jugak beri kesan buruk pada kesuburan lelaki.. .. errkkkk

hallo... orang jawa makan TEMPE hari-hari kot... gagah je diorang , tough-tough kuat bekerja , anak berderet deret jugak.. kan..

hangpa duk beli soya kotak berkotak-kotak tu hari-hari... tak risau ea.. instead of soya asli ni...?

LELAKI JANGAN MINUM SOYA..?

sebenarnya statement tu lebih kepada mitos dan tidak dapat dibuktikan kes serta tidak banyak kajian yang dilakukan...

kredit : yan'z health


APA YANG BAIKNYA ESP UNTUK LELAKI..?

1. Bantu Kekal Muda

Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, enzim dan 20,000 lain-lain. Pengambilan Protein Shaklee Energizing Soy adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki

Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita

3. Bina Otot / Ganti Protin Gymnasium

Merangsang pertumbuhan semula kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan penyembuhan luka danmenghilangkan parut..

ESP  mempunyai kandungan protein sebanyak 14gram/per serving... abang abang sado gym suka kan beli beli protin , haaa kalau mau jimat , lazat , murah , asli.. boleh cuba ESP!!

4. Sekali sekala boleh bertukar menu breakfast yang sihat, membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan

5. Memulihkan Pigmentasi , melambatkan uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi


6. Menguatkan ingatan, kecergasan dan keupayaan seksual











Allah Maha Penyembuh


Be with us..
NZ World Kingdom
Founder & Director

FB : Muhammad Nizam
sms/whatsapp : 013 976 1627

1 comment:

#Ini adalah blog peribadi

#Segala testimoni dan penulisan berkaitan produk SHAKLEE yang dikongsi & disebarluaskan infonya dilaman ini BUKAN bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit.

#Pembaca sangat digalakkan untuk mendapat nasihat dari pakar kesihatan dan perubatan. Allah jua Yang Maha Memberi Kesembuhan.